Lif

Controls:

  • Up
    Left Down Right
    movement
  • X attack / feeding
  • L attack / love
  • Spacebar jump
  • Esc menu

Have you ever wanted to become an animal for a while ? This game is your great chance. You can even play online and fight with other animals. If you want to be another animal, just find the totem and wait a few seconds.
Developer is Gamevial
All rights belong to Gamevial


There are no gameplays yet.
Add the first one!

How to add gameplay!
Lif Serengetti online game

93% 333.2k plays

Lif Serengetti

Comments

The player has no avatar
Minimum number of characters: 3
😄

Please add comments only in English, otherwise it may be deleted.

The player has no avatar
how... (unregistered) [15:49 Feb 27th, 2021]

how do i chat

Reply
The player has no avatar
alpha wolf badgirl (unregistered) [14:29 Feb 27th, 2021]

Um Guys,I am a god AT THIS!!!!!!! But at a horse....😖 nope.Others yass!!

Reply
The player has no avatar
Rain (unregistered) [00:28 Feb 25th, 2021]

ya know MULTIPLAYER HAS BEEN OUT FOR YEARS NOW DAMN IT

The player has no avatar
alex plays (unregistered) [02:41 Feb 28th, 2021]

WHAT where can you play it 😲😡😡

The player has no avatar
AvatarWolf (unregistered) [04:04 Feb 24th, 2021]

I like these game! 🙂

Reply
The player has no avatar
quazhanna (unregistered) [13:41 Feb 23rd, 2021]

i love this game 😄😃😀

Reply
The player has no avatar
little dragoness (unregistered) [16:56 Feb 21st, 2021]

can we explain why there is no jungle biom and a tiger ;-;😐🐅🐯

Reply
The player has no avatar
rain (unregistered) [08:47 Feb 20th, 2021]

How do you get a mate?

Reply
Liam Augustine
Liam Augustine [14:52 Feb 19th, 2021]

i like it buti just gliched to the ground

Reply
The player has no avatar
jasmine200 (unregistered) [10:05 Feb 10th, 2021]

YESSSSS
i agree sierra people are ho#'s if they kill their own kind
👿👿👿👿👿
but it good game 😉

The player has no avatar
jasmine200 (unregistered) [14:00 Feb 22nd, 2021]

omg jasson i agree but not the ho# part 😌

The player has no avatar
jasson21 (unregistered) [14:01 Feb 22nd, 2021]

no u know it true

The player has no avatar
jasmine200 (unregistered) [14:01 Feb 22nd, 2021]

yeah i do lol

The player has no avatar
sierra canales (unregistered) [10:03 Feb 10th, 2021]

this game is fun
but people need to under stand in the wild animal of the same species not kill each other female lions work to gather with only one male and sometimes two male but that rare
if u didn't know all plant eaters work to gather
SO STOP KILLING YOUR OWN KIND SOMETHING IS WRONG WITH U IF U DO!!!!!!!!!!!!

The player has no avatar
jasmine200 (unregistered) [14:08 Feb 22nd, 2021]

yes it nice but people need to know animal of the same species work together it only male that kill to the death so i strongly agree sierra

The player has no avatar
nightmare (unregistered) [14:13 Feb 22nd, 2021]

sierra u are truly an angel that fallen from heaven not just cause of your beauty also because of who u are

The player has no avatar
sierra canales (unregistered) [15:18 Feb 9th, 2021]

bruh really jasson

Reply
The player has no avatar
jake-oh-yeah (unregistered) [14:24 Feb 9th, 2021]

oh my god this ***** is high on weed 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

The player has no avatar
wolf girl (unregistered) [10:18 Feb 24th, 2021]

hey! no CUSSING!!!!!!!!!!!!

The player has no avatar
jasson21 (unregistered) [14:22 Feb 9th, 2021]

bro this game is when you're high 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😜😝😛

The player has no avatar
jasson21 (unregistered) [15:16 Feb 9th, 2021]

bro this game is is awsome when you high😝😜😝😜

The player has no avatar
jasmine200 (unregistered) [15:18 Feb 9th, 2021]

yeah this boy not high

The player has no avatar
sierra canales (unregistered) [14:04 Feb 9th, 2021]

wow jasson u smart i guess your not as dumb as i thought 😁

The player has no avatar
jasson21 (unregistered) [14:05 Feb 9th, 2021]

omg ikr lol😄😄😄

The player has no avatar
sierra canales (unregistered) [14:11 Feb 9th, 2021]

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

The player has no avatar
jasmine200 (unregistered) [13:59 Feb 9th, 2021]

yeah i agree with you sierra
female lions don't kill other female lions the female work to gather only the males fight each other. so you guys are dumb.😑

The player has no avatar
jasson21 (unregistered) [14:02 Feb 9th, 2021]

but young males lions work to gather but soon as the get some female they fight off the other males

The player has no avatar
jasmine200 (unregistered) [14:02 Feb 9th, 2021]

yup

New Games

Snowboard Tricks online game

88% 809 plays

Snowboard Tricks

Tavern Master online game

84% 696 plays

Tavern Master

Exploder online game

98% 2.5k plays

Exploder.io

Shy Eye Labyrinth: The Incredible Mystery online game

71% 3.4k plays

Shy Eye Labyrinth: Prototype

Raft Survival online game

82% 11.1k plays

Raft Survival

Parkour Master online game

74% 7.4k plays

Parkour Master

Popular Games

Cartoon Strike: Lite Version online game

85% 5.8m plays

Cartoon Strike

Five Nights at Freddy's online game

87% 1.1m plays

Five Nights at Freddy's

Paper Minecraft online game

91% 545.8k plays

Paper Minecraft

Impostor online game

85% 64.7k plays

Impostor

Five Nights at Freddy's 4 online game

86% 1.4m plays

Five Nights at Freddy's 4

Goodgame Empire online game

76% 1.1m plays

Goodgame Empire